Projectdossiers schrijven

Een Socius netwerk site

  • Start
  • Cursus
  • Dossiermaker
  • Login

Wat betekent luisteren op social media?

Onderwerp voortgang:
← Ga terug naar

“Luisteren op social media, ook wel social media monitoring genoemd, is de praktijk van het opvolgen van digitale kanalen om de conversaties te begrijpen over relevante topics, een specifieke zin, woord of organisatie, zodat je de mensen die de discussie aansturen of eraan deelnemen beter kan engageren.”

listening

Your People Are Talking. Are You Listening? is een how-to gids voor nonprofits die enkele ideeën behandelt die je onmiddellijk in praktijk kunt brengen.

Deze gratis gids legt uit:

  • Waarom luisteren op social media een krachtige benadering is.
  • Hoe je snel kunt reageren en inspelen op termen die op een bepaald moment “trending” zijn.
  • Hoe je “influencers”  die op social media over jouw thema’s praten kunt activeren.

Download de gratis gids Your People Are Talking. Are You Listening?

Heb je de gids gedownload en doorgenomen? Klik dan “Markeer als voltooid”.

 

Bewaren

← Ga naar vorige Onderwerp

Voortgang

Overzicht

RSS Projectoproepen op socius.be

  • Projectoproep Streekmotor 23 8 July 2020
  • Contactseminarie ‘Language teaching and learning in Adult Education’ 15 May 2020
  • Webcast: subsidieregelingen voor sociaal-culturele projecten 9 April 2020
  • Oproep: “Breng meer kleur in je medewerkersploeg” 18 January 2020
  • Alexi De Greef over ESF-subsidiëring: “Bezint eer ge begint” 26 June 2019

Menu

  • Over deze site
  • Cursus
  • Dossiermaker
  • Contact
  • Login
  • Hulp bij registreren en inloggen

Een site van


Steunpunt Sociaal-cultureel werk vzw
Sainctelettesquare 19
1000 Brussel
www.socius.be

Met de steun van
Met de steun van de Vlaamse Gemeenschap

Dit werk is gelicenseerd onder een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 2.0 België licentie.
Creative Commons Licentie